Avantajele unui site optimizat De ce e necesar ca site-ul să fie mobile-friendly

în Marketing

Poate părea absurd în acest moment, însă adevărul este că dacă nu ai un website optimizat pentru device-urile mobile, pierzi vânzări și pierzi potențiali clienți. 


Este anul 2015. Primul iPhone a fost lansat pe piață în iunie 2007. De atunci au trecut generații de telefoane inovatoare care au făcut accesul la informație și internet posibil oricând și de oriunde. 

Nu a fost niciodată mai ușor să fii aproape de clienții tăi. Însă, dacă nu le oferi o experiență optimizată nevoilor lor, atunci îi îndepărtezi de brandul tău și își vor face cumpărăturile în altă parte. Dacă încă nu ești convins că este momentul să investești într-un website optimizat pentru mobil, atunci îți oferim încă 3 motive, ca să înțelegi mai bine piața din România și puterea de cumpărarea a generației cu iPhone în buzunar. 

Este era telefoanelor inteligente 

În România s-au vândut în 2014 peste 2.700.000 de smartphone-uri, iar până la finele anului se estimează o creștere cu 30%. Lucrul acesta spune multe despre ce tip de consumatori sunt românii – iubitori de tehnologie, mereu în pas cu tendințele și trendurile globale, cu o dorință constantă de a fi conectați, de a comunica.

E-commerce-ul este pe val

Conform raportului oficial din 2014 al GPeC cu privire la piața de e-commerce din România, anul trecut valoarea vânzărilor doar din mediul online s-a estimat la peste 1 miliard de euro, față de anul 2013 când această sumă se ridica la 600 de milioane. Observând tendința ascendentă a consumatorilor români de a folosi telefoanele mobile (9.6 milioane de utilizatori de internet mobil în iunie 2014) este de așteptat ca și perioada următoare să continue în acest ritm. Întrebarea care se pune este dacă vor fi pregătite companiile române să răspundă noilor nevoi digitale ale clienților lor.

Utilizatorii de mobil se comportă diferit

Este adevărat: cele mai multe vânzări online se fac de pe un computer, încă. Însă, la fel de adevărat este că utilizatorii își verifică e-mail-ul pe mobil, caută o informație mai degrabă pe telefon mobil, fără a mai aștepta până acasă sau la birou să intre pe site de pe un laptop. Iar dacă experiența lor pe mobil este satisfăcătoare, șansele că ei să între din nou pe pagina ta, să verifice din nou produsul tău este cu 90% mai mare.

Site-ul tău este pregătit pentru era digitală și pentru noul val de consumatori axați pe comunicare mobilă și conectați oricând la internet prin intermediul smartphone-urilor? 

Vrei să știi cât de prietenos este site-ul tău cu utilizatorii de mobil? Google îți pune la dispoziție un instrument rapid prin care să verifici exact acest lucru. Încearcă-l aici. Iar dacă sunt probleme, să știi că te putem ajuta. 

Trimite comentariul

56 ÷ = douazeci opt