Produsele promoționale Cea mai eficientă metodă de promovare?

în Marketing

De la clișeu la fenomene virale, produsele promoționale au trecut prin toate stagiile unei economii care răspunde stimulentelor. Noi am luat pulsul pieței pentru a demonta miturile din jurul produselor promoționale.


18 MILIOANE DE DOLARI

Aceasta este valoarea la care se vând anual produsele promoționale. Care este secretul din spatele acestei industrii? Eficiența cu care se realizează promovarea. Atunci când un pix, o agendă sau orice obiect promoțional îți aduce mai multă vizibilitate la un preț mai mic decât un banner sau un outdoor, știi că oamenii se bucură să fie surprinși cu cadouri. Iar modul personal în care e realizată promovarea crește empatia față de firma care alege să ofere aceste produse.

Avantajul produselor promoționale

Firma ta este eficientă și crește de la an la an. Însă asta nu e suficient, pentru a-ți menține clienții și a câștiga alții noi e nevoie de mai mult. Iar cel mai bun mod prin care demonstrezi că ei sunt importanți pentru tine și business-ul tău este să le oferi o serie de produse personalizate care să fie folosite în fiecare zi.

Din cele 750 mii de opțiuni disponibile în alegerea produselor promoționale, doar câteva dintre ele vor fi utile și eficiente în promovarea firmei tale, așadar alegerea lor trebuie să fie făcută cunoscând câteva lucruri.

articol promotionale

De ce brelocurile și magneții nu mai sunt o opțiune

În primul rând, pentru că ele au devenit obiecte-clișeu folosite de firme pentru a se promova, iar în al doilea rând, pentru că de cele mai multe ori aceste obiecte nu au niciun fel de utilitate. Pentru a face exepriența clientului memorabilă, ajută-l să folosească acel obiect în mod obișnuit.

Să zicem că ești într-un bar, unde pe lângă comandă primești un deschizător de sticle. Sau mergând la un restaurant primești o carte de vizită sub formă de răzătoare. Cu siguranță acele obiecte îți vor stârni interesul și se vor dovedi utile.

Branson și pijamalele Virgin

Companiile mari cunosc și folosesc în avantajul lor promovarea cu ajutorul obiectelor promoționale. Richard Branson a folosit un număr de 1000 de pijamale cu inscripția Virgin pentru a-și promova serviciile aeriene de lux. În cazul acesta, exclusivismul și atractivitatea obiectelor oferite i-a adus lui Branson simpatie din partea clienților și binențeles, mai multe zboruri la clasa business.

Amber Le Bon models Virgin Atlantic's first ever Onesie for Upper Class passengers
Promoționale care fac vâlvă

Mergând pe principiul ”surprinde-ți clienții”, Nescafe a inclus în revistele unui metrou francez două cești pop-up cu cafea solubilă. Cănile au fost oferite cu scopul de a începe o conversație cu cei din jur mai ușor. Rezultatul a fost mai mult decât se așteptau – noutatea produselor promoționale oferite a dus la răspândirea veștii în presă și online.

articol hueman

Produsele promoționale reflectă brandul tău

Produsele promoționale reflectă brandul tău, sporesc cumpărarea produselor sau serviciilor firmei și funcționează ca un sistem de recunoaștere și loialitate pe termen lung, așa că e important ca produsele promoționale alese să fie de calitate, să transmită un mesaj bine gândit și să se diferențieze de obiectele comune.

Dacă ești în căutarea unor produse promoționale potrivite pentru domeniul în care faci business, te invităm să ne contactezi!

Trimite comentariul

optzeci sase − = 78