Vera Cotuna Designul bun vorbește fără cuvinte

în Advertising

Designul grafic, azi, trebuie să fie disruptiv, să iasă în evidență, să fie puternic colorat. În consecință, un designer bun ar trebui să fie și el disruptiv în atitudine, strident în creație și să atragă atenția din prima clipă. Vera nu este așa. Pentru că trendurile vin și pleacă.


Ceea ce te face să arzi, să fii nerăbdător, să te entuziasmezi peste măsură, este lucrul care te caracterizează. Pasiunile se văd nu în doar în rezultatul final al proiectului tău, ci și metoda ta de lucru, în nopțile nedormite, în distanța pe care ești gata să o parcurgi ca să ajungi la rezultatul dorit. Ea este Vera.

Un designer nu trebuie să fie gălăgios în grafică pentru a crea ceva relevant și actual. Un designer bun nu își impune stilul și nu creează doar lucruri care sunt in vogue, ci înțelege brandul și nevoile lui, știe să ofere cea mai bună soluție grafică în câștigul produsului, se adaptează și este într-un proces continuu de învățare. Ea este Vera.

Găsirea echilibrului perfect între memorabil și actual este căutarea oricărui designer.

Îi plac filmele lui Tim Burton și distopiile. Până la urmă și în design, la fel că-n viață, te folosești de spațiul negativ pentru a crea. Cred că i-ar plăcea Oceanul de la capătul aleii a lui Neil Gaiman. Așteaptă cu nerăbdare serile împărțite între o carte și un ceai aromat. Iar designul este pasiunea transformată în job. Cuvintele sunt prea prețioase să fie aruncate în vânt cu orice ocazie, de aceea le păstrează mai mult pentru ea. Pentru că, nu-i așa, creativitatea nu are nevoie de silabe să fie înțeleasă, un layout de website trebuie să fie intuitiv și fără explicații verbale, iar un logo dacă nu transmite mesajul fără ajutorul unui dicționar explicativ și-a ratat scopul.

Ea este Vera.

  • Experiență: 5 ani de graphic design
  • Obiectul nelipsit de pe birou: tableta grafică & notebook-ul de schițe
  • Ticul verbal: 😐
INTERVIU REALIZAT DE MIRCEA ȚARA

Trimite comentariul

+ optzeci noua = nouazeci opt