4 trucuri de Personal Branding

în Branding

Steve Jobs e omul vizionar și perfecționist, Marilyn Monroe, evident, bomba sexy din industria filmului american iar numele lui Jamie Oliver ne stârnește imaginea unui bucătar carismatic și pasionat de gătitul sănătos.


Ei sunt cunoscuți în acest fel pentru că ei au dorit lucrul acesta, promovându-se în fiecare zi, la fiecare eveniment și prin fiecare cuvânt rostit iar rezultatul nu este deloc o întâmplare, ci seamănă cu efortul continuu depus de agențiile de publicitate pentru crearea imaginii brandurilor.

Fiecare dintre ei și-a dat seama că a-ți spori valoarea ca om și ca profesionist este în primul rând un motiv de satisfacție personală dar și de câștiguri pe termen lung.

Cum să-ți construiești brandul personal

Fie că ești student, formator de opinie sau în căutarea unui loc de muncă, îți poți construi brandul personal prin câțiva pași:

Cine ești TU? Pentru a te putea defini și poziționa corect în societate, ai nevoie să îți pui câteva întrebări, pe cât de simple, pe atât de importante.

  • Care sunt calitățile și aptitudinile mele unice?
  • Care sunt valorile mele și ce personalitate am?
  • Cu ce pot eu contribui în societate?

Acum, gândește-te la o propoziție simplă care te-ar descrie. Aceea e promisiunea ta de brand, clară și autentică.

Investește în tine

Fotografii de calitate pentru profilele de Social Media, cărți de vizită și un aspect gândit al îmbrăcăminții sunt doar câteva lucruri de luat în considerare. Mai mult, ieși, vizitează, citește, ascultă. Jobs și-a găsit inspirația pentru a construi celebrele calculatoare Apple călătorind în India. Concluzia e, cu cât te educi mai mult în domeniul în care vrei să performezi, cu atât brandul tău personal se șlefuiește.

Creează-ți propriul conținut

În funcție de promisiunea ta de brand, creează conținut unic și coerent despre tine, începând de la site și continuând cu video-uri pe YouTube, blog, Twitter, LinkedIn și ce mai vrei tu.

Creează interacțiune

Ascultă și răspunde, online și offline. Stârnește discuții și vorbește în public de câte ori ai ocazia, astfel vizibilitatea ta va crește cât ai zice ”Brand”.

Fii printre cei mai buni

Creând conținut de cea mai bună calitate și continuând să studiezi, curând vei deveni o autoritate în domeniu. Brandul personal va fi recunoscut și apreciat. De aici vei juca în altă ligă! Un exemplu este Oprah Winfrey, care de la o carieră modestă în televiziune a construit un imperiu în industrie și este considerată de Forbes drept cea mai influentă persoană din lume.

Brandingul personal înseamnă să te reprezinți pe tine cu succes. Și atunci când numele tău e clar definit de cariera și munca ta, brandul personal reprezintă într-o anumită măsură și brandul companiei pentru care lucrezi.

Noi credem că acești pași pot fi implementați atât în brandingul personal cât și în brandingul companiilor.

*Hueman nu face branding personal, dar știe cum să dea personalitate companiilor!

Trimite comentariul

one × = eight