Sergiu
Mariș Cel care leagă pasele dintre creație și clienți

în Advertising

Întotdeauna mi s-a părut că unii oameni au un talent înnăscut să socializeze și să interacționeze cu cei din jur. Asta până în clipa în care am observat cum talentul își rafinează abordarea și reușește să ducă relaționarea la un cu totul alt nivel. Fiecare nouă convorbire te învață cum să începi următorul dialog, cum să vorbești și ce să spui. Dar poate cel mai important îți dezvolți siguranța de sine și puterea de convingere.


Pentru a putea face asta este important să știi unde te afli, care este nivelul tău, ce și cât de multe lucruri poți să faci. Însă, mai important este să știi unde vrei să ajungi. Ceea ce trebuie să îl definească pe un om, fie el account sau agent de vânzări, dincolo de lucrurile pe care le face, lucrurile palpabile, contractele semnate și banii încasați, este scopul lui – unde vrea să ajungă. Iar scopul lui Sergiu este atât de concret, încât aproape îl poate atinge cu mâna: un milion de euro. Singurul lucru care îl desparte de scopul lui este timpul. Dar când ai perspectivă, ai disciplină și răbdare.

Perseverent, ambițios, automotivat și, de cele mai multe ori autostresat Sergiu este mereu conectat cu oamenii. Este deschis și extrem de sociabil – introvertitul din mine îl invidiază – și reușește să te atragă într-o conversație fără să-ți dai seama. Lucrează nesănătos de mult, ar spune gurile rele și nu le-aș putea contrazice.

Dar atunci când scopul tău are în spate șase zerouri nu există o scurtătură.

Lucrează în advertising de aproape doi ani, și viața nu i-a fost niciodată mai tumultoasă sau mai incitantă ca acum. A trecut de la junior account, la junior partner într-un timp foarte scurt. A învățat să se agațe de oportunități. Iar unele oportunități ți le faci singur.

Suntem în pauza lui de masă. Se scuză, trebuie să răspundă la telefon. Chiar dacă apelul în sine nu va dura mai mult de două minute, cu siguranță va urma o serie întreagă de telefoane. Clienții nu trebuie făcuți să aștepte. Unii cel puțin. După cincisprezece minute și patru convorbiri, închide telefonul, se uită la mine și zâmbește. Mai are un singur telefon de dat. Un client? Îl întreb. Înclină din cap aprobator: “Dar el nu știe încă”.

Viața merge înainte, iar pauza de masă e mult prea scurtă, pentru că Hueman, agenția la care este partener, e în business. Nu îți faci un nume printre clienții și agențiile locale, decât dacă pauzele lungi de masă sunt luate cu un client.

P.S.: Sergiu Mariș – cum am câștigat primul milion de euro, ar fi o lectură pe cinste.

INTERVIU REALIZAT DE MIRCEA ȚARA

Trimite comentariul

6 × = six